Thursday 26 December 2013

Keterujaan bergelar ahli Tupperware....


Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t

Di entry kali ini saya akan bercerita bagaimana permulaan saya bersama-sama dengan tupperware dan bersyukur lagi kerana saya ditemukan dengan group Team Power. Semuanya berlaku seperti tidak di sangka-sangka iatu bermula daripada blog sahaja...ye daripada suka membaca blog #jomtapauweh..akhirnya buat saya jatuh cinta untuk menyertai team ini..lalu pada 26/11/2013 saya sain up untuk menjadi ahli ber upline kan khairul mukmin atau lebih dikenali sebagai yoshi .

Bulan pertama join yang berbaki 4 hari sebelum akhir bulan dan dengan saya yang tidak memahami apa yang perlu dilakukan dan apa peluang yang boleh didapati dari tupperware ini, maka saya cuma diam dan tidak melakukan apa-apa..
Namun begitu, bulan kedua sahaja walaupun tanpa mengetahui apa peluang yang bakal saya raih tapi ikut sahaja peraduan yang telah disediakan oleh upline merangkap derictor team saya, tidak sampai seminggu saya telah berjaya memenangi cabaran yang diberi secara berperingkat iaitu :

Cerita lanjut boleh baca di Sini

Selepas itu, untuk cabaran ke tiga juga saya telah melayakkan diri untu memenanganinya.

Cerita lanjut boleh baca di Sini


Sebenarnya, tidak susah untuk kita menjayakan apa sahaja cabaran yang diberi kerana dimana ada kemahuan di situ ada jalannya..


Jadi, kepada anda di luar sana yang ingin saya bantu boleh sms/whatsapp : 019-2320806 untuk bimbingan dan bantuan.




No comments:

Post a Comment